Ombuigen van agressie

Medewerkers krijgen steeds vaker te maken met (verbale) agressie. Wilt u uw medewerkers leren hoe ze agressie leren herkennen en effectieve tools leren om agressie om te buigen?
Dan past deze vorm van coaching goed bij uw organisatie.
Deze coaching is gericht op het leren ombuigen van agressie van de cliënt heeft tot doel uw medewerker een zelfverzekerder en veiliger gevoel te geven op de werkvloer. Uw medewerker wordt weerbaarder en weet wat hem / haar te doen staat in situaties waarin agressie plaats vindt. Tevens leert hij tools hoe hij de agressie om kan buigen. Vaak wordt in de training ook gewerkt met acteurs om het leereffect van de training het grootst te maken.
In de coaching staat een aantal onderwerpen centraal:
- Communicatievaardigheden
- Het optimaal leren inzetten van de non-verbale communicatie (oa stemtraining en de kracht van lichaamstaal)
- Het vergroten van de eigen weerbaarheid
- Incidentbesprekingen, strategieën en technieken.